Angående KS, tänk om både Rögle och Malmö skulle gå upp, blir ju lite dyra resor för TIK då. Räcker ju med att en av dem går upp. Gävle och Mora ligger ju som sagt lite närmare.
Såg att lilla TIK räknar med att gå med 1 miljon i plus i år, då har man inte så mycket marginaler att spela med...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Såg att lilla TIK räknar med att gå med 1 miljon i plus i år, då har man inte så mycket marginaler att spela med...