1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1024913

Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Det vill jag också men tyvärr tror jag han blir kvar... Grejen med den manne är att han är så fruktansvärt rädd att trycka till spelarna i Sargerna... Jag önskar att Johan Andersson hade hans kilon då skulle spelare som Magnus Wernblom, Andreas Jämtin och Per Ledin skaka tänder då det blir sprickor i visiret... In med rörligare backar som vågar tacklas... Jackman kan de, de lovar jag!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.