1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1024930

Sv: Silly season 08/09
Mathias: Helt rätt... Hoppas Timrå kollar upp den här killen... men vi vet ju inte vad Leksand eller deras "bolag" har betalat för han heller... han kanske har bättre betalt där än vad elitlagen skulle erbjuda? Det är väl ingen back utöver det vanliga men att han är duktig och inte skulle göra bort sig i Timrå råder det ingen tvekan om... hade han inte varit bra skulle han inte spelat NHL utan farmarligan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.