Gratulerar till Skoogs. Hade hoppats på att LHC skulle suga upp honom. Grym back. Kommer göra extremt mycket nytta för er. Ska bli kul att se honom i ett bättre lag också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
**
Gratulerar till Skoogs.
Hade hoppats på att LHC skulle suga upp honom.
Grym back. Kommer göra extremt mycket nytta för er.
Ska bli kul att se honom i ett bättre lag också.
distanserad @ Högertrafik Idag kl. 10:43