Personligen anser jag att Mora gjort sig förtjänt av att få spela i Elitserien nästa säsong, jag är fortfarande imponerad över hur dom avslutade grunserie-säsongen.
Däremot så måste dom göra något åt arena och supportrar osv.. Minns t.ex. en match mot Timrå i Mora, tror aldrig jag upplevt sådan tystnad (okej att man inte hör mycket via tvn vanligtvis men det var knäpptyst).
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Däremot så måste dom göra något åt arena och supportrar osv.. Minns t.ex. en match mot Timrå i Mora, tror aldrig jag upplevt sådan tystnad (okej att man inte hör mycket via tvn vanligtvis men det var knäpptyst).