Skarin: Ja Malmö kommer att bli betydligt tuffare att kämpa om spelare emot än vad Mora någonsin varit. Såg nu att de har en spelarbudget på 30 miljoner, Rögle har en på 7, lite skillnad där. Sen får de elitseriepengarna på det också.
Såg Pery hade lite annan åsikt om det gästande lagets omklädningsrum i den nya arenan också, det skulle vara stort och fint så att de trivdes i Malmö och skulle på så vis vara lättare att värva över :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Såg Pery hade lite annan åsikt om det gästande lagets omklädningsrum i den nya arenan också, det skulle vara stort och fint så att de trivdes i Malmö och skulle på så vis vara lättare att värva över :)