RocknRolf2: Nu skrev du "skitstället" då utgick jag från att du menade ort och inte lag.
För mig så betyder det jättemycket att inte Malmö gick upp då de skulle utgöra ännu en förening som skulle ha bättre ekonomi, eller i alla fall bättre förutsättningar till en sådan än Timrå i elitserien. Bättre ekonomi ger att de skulle kunna ta spelare, konkurrera om spelare, och fixa sig en bra förutsättning för avancemang i en elitserien.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För mig så betyder det jättemycket att inte Malmö gick upp då de skulle utgöra ännu en förening som skulle ha bättre ekonomi, eller i alla fall bättre förutsättningar till en sådan än Timrå i elitserien. Bättre ekonomi ger att de skulle kunna ta spelare, konkurrera om spelare, och fixa sig en bra förutsättning för avancemang i en elitserien.