Vet inte om jag tycker att Linkan är den rätta. Känns lite så där dårå. Men nu är det som det är och jag hoppas de lyckas. Kul att Robban får vara med på ett hörn. Det är han som gör att man inte känner det hopplöst i alla fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men nu är det som det är och jag hoppas de lyckas. Kul att Robban får vara med på ett hörn. Det är han som gör att man inte känner det hopplöst i alla fall.