Bragd-Birger: Du tror inte att folk som skriver saker i stil med "Timrå är en annan klubb idag jämfört med när Nubben blev sportchef" menar just det du är inne på: att Timrå då var en outsider med ,utifrån sett, taskiga förutsättningar jämfört med Timrå av idag som har en helt annan ekonomi, ett knippe toppspelare och framför allt en annan respekt i hockeysverige...?!
Alltså måste väl förutsättningarna vara betydligt bättre nu att plocka ett mer respektingivande namn jämfört med -01 då vi fick "nöja" (tolka mig rätt här) oss med Nubben. Så tolkar jag kritiken och den kritiken kan jag instämma i.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du tror inte att folk som skriver saker i stil med "Timrå är en annan klubb idag jämfört med när Nubben blev sportchef" menar just det du är inne på: att Timrå då var en outsider med ,utifrån sett, taskiga förutsättningar jämfört med Timrå av idag som har en helt annan ekonomi, ett knippe toppspelare och framför allt en annan respekt i hockeysverige...?!
Alltså måste väl förutsättningarna vara betydligt bättre nu att plocka ett mer respektingivande namn jämfört med -01 då vi fick "nöja" (tolka mig rätt här) oss med Nubben. Så tolkar jag kritiken och den kritiken kan jag instämma i.