Vi kommer inte få en spelare med klass när vi har Linkanoch robban som sportchefer. Vilka tele nummer har dom? Ne nu sket det sig.... Fan det är bättre att ta någon som kan något och vänta ist för att panik ta någon!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vilka tele nummer har dom? Ne nu sket det sig....
Fan det är bättre att ta någon som kan något och vänta ist för att panik ta någon!!!!