1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1031259

Sv: Silly season 08/09
jonmannen: Ja inte Bastiansen iallafall. Tanken är väl att fler mål ska produceras framåt. Alla skriker efter Åkerman... då ska vi ju inte värva honom heller då. Han är för gammal... 35 år. Där har vi ju rutin i Lotvonen redan. Nä åldern har ingen betydelse i det här fallet. Johansson är en klass-spelare men jag är ganska säker på att här har inte Timrå någon möjlighet att få honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.