General_Moisio: Skön intervju med Stefan "jag är bara dum" Liv. Han var verkligen borta.
Grattis till Lill-Kenta? tjao.. Vet inte om jag har någon vidare respekt kvar för karln med tanke på hur han uppträtt, tycker han har blivit en väldigt konstig filur.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Grattis till Lill-Kenta? tjao.. Vet inte om jag har någon vidare respekt kvar för karln med tanke på hur han uppträtt, tycker han har blivit en väldigt konstig filur.