1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1032809

Sv: Silly season 08/09
Såg Tim Eriksson gick till Djurgården, finns det några andra lirare vi kan plocka från finalisterna? Jag tycker vi tar hit ett gäng HV spelare... Johan Åkerman, Johan Davidsson, Matrin Thörnberg och Per Ledin... haha... Sedan kan vi värva Kenta som assisterande materialare. Nä, skämt o sido.. nu vill jag se ett nyförvärv snart. Abstinensen börjar stiga rejält. Det händer saker i alla klubbar men här är det dött som i graven. En storback vill jag se nu så man har något o gotta sig i till nästa hockeybomb slår ner.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.