Bengt Åke ratar Fredrik Sjöström, ville ha med han. Kunde spelat med Johan Andersson och Karl Fabricius som kunde ta bort lite stjärnor =) tror verkligen dom skulle kunna prestera rigtigt bra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kunde spelat med Johan Andersson och Karl Fabricius som kunde ta bort lite stjärnor =) tror verkligen dom skulle kunna prestera rigtigt bra.