KS blir extra nervöst 2009 då :( Är nog mest besviken på Nubben jag, om Riku blir erbjuden en högre lön så förstår jag honom men det är Nubben som erbjudit honom den lönen.
Då får man hoppas at Frölunda börjar spela i Ryska ligan istället för i Sverige vill då inte jag ha den där skitföreningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då får man hoppas at Frölunda börjar spela i Ryska ligan istället för i Sverige vill då inte jag ha den där skitföreningen.