1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1041854

Sv: Silly season 08/09
Anonymous:

finns väl viktigare perspektiv än att hahl försvinner. Hur många år bort är ett EHL/Khl egentligen? Europa är väl större markand än nordamerika om man ser till population och hockey intresse. Det är väl helt i Adhrians riktning. Frölunda spänner muskler och orginastion för att visa att man duger utanför Sverige. Jag håller inte med dig riktigt J.H när du säger alla ungdommar drömmer om NHL, nästa genarations hockeyspelare är nog förmodligen uppväxta med tv-bilder från KHL/EHL. var tror du deras önskan är att spela när Ryssland/Östeuropa har minst om inte bättre tillvaro att leva i som miljonär? Hockeyn som vi upplever den idag kommer att vara att vara ett minne bott inom10 år eller tídagare. Elitserien är bara att glömma och Norrlandslagen blir förmodligen farmarlag åt Euoropa.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.