qslig: Iförrgår tog jag mig en kram av Jonte utanför Pipeline. Så här är verkligheten i hockeyvärlden nu förtiden.. Spelare kommer och går. Plusa på dom vi har istället och tacka för den tid vi fick njuta av Riku Hahl ! Visar lite värdighet kanske han kommer tillbaks.... Skitsynd att han försvinner men va FAAAN kom igen nu Tikare, ut och lukta på häggen ;-) Låt sportchefen sköta jobbet och vi laddar batterierna inför premiären. Furukram på er alla - Save Pipeline
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så här är verkligheten i hockeyvärlden nu förtiden.. Spelare kommer och går. Plusa på dom vi har istället och tacka för den tid vi fick njuta av Riku Hahl ! Visar lite värdighet kanske han kommer tillbaks.... Skitsynd att han försvinner men va FAAAN kom igen nu Tikare, ut och lukta på häggen ;-) Låt sportchefen sköta jobbet och vi laddar batterierna inför premiären. Furukram på er alla - Save Pipeline