halflife3: Glöm Hahl nu och blicka framåt istället: Vem kan vi värva, o.s.v. Ingen idé att älta vad som var dåligt med att han inte ville vara kvar i TIK. Frölunda eller NHL spelar ingen roll tycker jag. Nä, nu dj..lar tar vi hit Janne Pesonen och Mikko Lehtonen i stället!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ingen idé att älta vad som var dåligt med att han inte ville vara kvar i TIK.
Frölunda eller NHL spelar ingen roll tycker jag. Nä, nu dj..lar tar vi hit Janne
Pesonen och Mikko Lehtonen i stället!