1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1042368

Sv: Silly season 08/09
Jensen_12: Japp... men ändå inget namn man höjer på ögonbrynen till iallafall... nä ja vill ha hit en stjärna nu först så man inte deppar över Hahl längre. Enligt tidningen var det de största budet de gav Hahl genom tiderna. Och då kan man ju bara spekulera i vilka summor det rör sig om, då ska de väl va fan om man inte hittar en skaplig och namnkunnig spelare. Ja vill ha en center som gör minst 40 poäng på en säsong :) och inte i division 1 då utan på hög nivå

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.