1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1042380

Sv: Silly season 08/09
Jensen_12: Ja kvalserie blir de nog inte de tror inte ja heller... men målet är väl ändå att ta sig till final nu kommande år... men de blir nog svårt men va vet man. 1 alternativt 2 toppcentrar ska in om nu Regin också försvinner. Sedan minst 2 backar till... o där får dom gärna plocka in Lehtonen och Tjärnqvist... den sistnämnde är ju en bra pp-spelare o såna har man ju inte blivit bortskämda med sista tiden precis

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.