Skit också kommer sakna Regin, en underhållande dribblare i sina stunder. Kommer sakna hans sköna svensk/danska dialekt i mellansnacken också. Men usch vad tungt det blev nu då :´(
Ja inte har våran nya sportchef några blåbär att ersätta direkt. Säga vad man vill om Nubben, men bygga trevliga lag med inte fullt så stora resurser kunde han.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja inte har våran nya sportchef några blåbär att ersätta direkt. Säga vad man vill om Nubben, men bygga trevliga lag med inte fullt så stora resurser kunde han.