Helt klart är ju att det krävs lite mer att en sportchef idag än tidigare då ryssarna dränerar marknaden. Lär väl sluta detta med att det bara finns en klubb i Sverige som kan värva klasspelare.
Tycker det är bra annars att de tar lite exklusivitet från NHL. Snart kanske de får behålla sina egna spelare hemma i Ryssland. I alla fall så länge de har olja att pumpa upp. Tragiskt egentligen, det pengar som borde gått till fattigt folk i Ryssland går nu till utländska hockeyspelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker det är bra annars att de tar lite exklusivitet från NHL. Snart kanske de får behålla sina egna spelare hemma i Ryssland. I alla fall så länge de har olja att pumpa upp. Tragiskt egentligen, det pengar som borde gått till fattigt folk i Ryssland går nu till utländska hockeyspelare.