1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1044052

Sv: Silly season 08/09
spud: Klart jag är intresserad av laget men det intresset följer jag lika bra hemma framför tv´n i vinter... Skulle bli förvånad om jag är ensam om att känna så här iallafall. Vi kan ju leka med tanken att Frölunda skulle värva Sundström av er, och det med hjälp av er föredetta sportchef samt att 3-4 spelare flyttar till andra klubbar och ni får Eilert Pilarm som sportchef och sen händer ingenting... du, då kan jag lova dig att det skulle bli lite glest bland stolarna på svettbanken

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.