73Sjöbba: Egoboy i egen hög person? Att posta ett inlägg med sitt eget nick som enda text är väl bland det bonnigaste jag sett. Men å andra sidan har jag kanske haft för höga förväntningar när jag trodde ni kunde snacka hockey på det här forumet ;)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Att posta ett inlägg med sitt eget nick som enda text är väl bland det bonnigaste jag sett. Men å andra sidan har jag kanske haft för höga förväntningar när jag trodde ni kunde snacka hockey på det här forumet ;)