1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 105191

Sv: Spektakel!
Tycker nog att dessa tröjor ser betydligt bättre ut än vad jag tänkt mig efter gårdagens debatt, dessutom betydligt snyggare än fjolårets. Enda minuset skulle väl då vara örnen mitt på amarna, hade hellre sett den på axlarna. Men enligt mig så har inte Timrå nån loggo utan den egentliga loggon är just TIMRÅ, fast måste man välja så blir givetvis tallar itsället för nån j***a örn.

Sen att hemmastället verkar vara rött precis som i KS är juh kanon, snyggare så, ser dessutom stööre ut.

Alltid rött, Alltid Rätt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.