1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614917 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1052253

Sv: Silly season 08/09
General_Moisio: Jag tror inte heller att Regin lirar i Timrå. Jag tycker faktiskt att det känns som att Smolinski-ryktet kan vara sant. Jag hoppas, iallafall.