1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 105322

Sv: Johan Witehall
iggy: Bissett (med två t) är i USA. Han har hotat med att stämma Brynäs på 970000, tror jag att det var. Detta för att han anser att Brynäs har gjort det omöjligt för honom att få en ny klubbadress i Sverige på grund av att Brynäs ska ha kräft utbildningsbidrag för honom. Brynäs påstår att de gav honom fribrev den 31 maj, och att det är Bissetts lönekrav som gjort honom omöjlig för andra klubbar. Detta förnekar klart Bissett, och där står de nu - ord mot ord...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.