Seriöst så litar jag på Linkan, han kan betydligt mer om hockey än mig och jag litar på att den spelare han värvar är bra nog för rollen som förstacenter.
Däremot så anser jag inte att man ska chansvärva någon, okej det är svårt att värva någon där man absolut vet vad man får men man bör ha bra koll på liraren man vill ha. Annars är det bättre att man kör med nuvarande truppen, bättre det än att chansa på någon nordamerikan som man har hört från agenter osv. att "den där killen är så och så bra"...
Jag vill givetvis se en ny förstacenter presenteras lika illa som alla andra men för den sakens skull vill jag inte att man ska ta hit vem som helst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot så anser jag inte att man ska chansvärva någon, okej det är svårt att värva någon där man absolut vet vad man får men man bör ha bra koll på liraren man vill ha. Annars är det bättre att man kör med nuvarande truppen, bättre det än att chansa på någon nordamerikan som man har hört från agenter osv. att "den där killen är så och så bra"...
Jag vill givetvis se en ny förstacenter presenteras lika illa som alla andra men för den sakens skull vill jag inte att man ska ta hit vem som helst.