T T: Tur jag lyckades övertala Robban att MPS skulle göra varpan ist för mig... Annars hade vi inte tagit oss till final och jag hade fått skämmas.... :) Med en varperfarenhet för 16 år sen... haha
Jag är på Actionleif att han ska ta min plats men jag vet inte hur bra jag lyckas... ;P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är på Actionleif att han ska ta min plats men jag vet inte hur bra jag lyckas... ;P