TRL: LHC har ju skaffat stålarna henom att hyra ut spelare till Ryssland. Har ju varken med biljettintäckter eller publikunderlag att göra utan att en björn i öst som vaknat upp och dammsuger marknaden på det mesta. Brynäs fick ju även de en del av den ryska kakan när de sålde Brendel.
Hahl kanske bara blev en försmak av vad som händer med Timrå om ett år, då är det väl en del viktiga kontrakt som går ut. Ryssarna lär inte vara sena att lägga bud på dem i alla fall. Sen blir Timrå ett lag av junisar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Brynäs fick ju även de en del av den ryska kakan när de sålde Brendel.
Hahl kanske bara blev en försmak av vad som händer med Timrå om ett år, då är det väl en del viktiga kontrakt som går ut. Ryssarna lär inte vara sena att lägga bud på dem i alla fall. Sen blir Timrå ett lag av junisar.