Nybbe: nej Regin kommer inte "hem". Dallas situation är inte Ottawas. Tar Regin inte plats har han gjort tydligt att han är villig att lira i farmarlaget (AHL).
Om du inte känner till Dallas sitation så har dom inget farmarlag i AHL denna säsong så Timrå brev en bra lösning för Wandell.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om du inte känner till Dallas sitation så har dom inget farmarlag i AHL denna säsong så Timrå brev en bra lösning för Wandell.