Poffa: Var ska alla parkera sina bilar då? Sen ska alla ut samtidigt efter matchen också, i Timrå saknas det i alla fall rödljus, men det gör det inte inne i Sundsvall. Nacksta känns som ett alternativ, men då lär man mista en hel del marginalåskådare då det är krångligare att åka ut dit ut än att ta en promenad inne i city.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nacksta känns som ett alternativ, men då lär man mista en hel del marginalåskådare då det är krångligare att åka ut dit ut än att ta en promenad inne i city.