Dunc: 1 miljon i plus var väl snarare på målsnöret det. Iof eoner bättre än Brynäs 80 mille i förlust.
Sen har ju varuhusen öppet till 20:00 vardagar och 18:00 helger, så då ska hockeybilister både från norr och söder trängas med de som ska handla, inte en chans att ett sådant bygge skulle få tillåtelse med den nuvarande trafiksituation i Birsta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen har ju varuhusen öppet till 20:00 vardagar och 18:00 helger, så då ska hockeybilister både från norr och söder trängas med de som ska handla, inte en chans att ett sådant bygge skulle få tillåtelse med den nuvarande trafiksituation i Birsta.