Hahl Bundy: antag att dom skämtar med dig/oss så blir det lugnast.
Jag har varit här tillräckligt länge för att veta att vissa älskar att hitta på falska rykten m.m. Allt för att reta upp de som tar detta på för stort allvar.
I detta fallet ber jag dom personerna att sluta hålla på, vi är tillräckligt oroliga as it is. Vi behöver inget mer skitsnack eller fler "skämt".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har varit här tillräckligt länge för att veta att vissa älskar att hitta på falska rykten m.m. Allt för att reta upp de som tar detta på för stort allvar.
I detta fallet ber jag dom personerna att sluta hålla på, vi är tillräckligt oroliga as it is. Vi behöver inget mer skitsnack eller fler "skämt".
Tack på förhand.