Laken: En duktig center borde vi i alla fall värva, hoppas att det kommer vad det lider.
Ja med vanlig Timråotur så åker vi väl på massor av långtidsskador, då kan det gå riktigt illa. Hedström i förstafemman, han som inte ska gå fullt pga av skadan, är ju lite oroande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja med vanlig Timråotur så åker vi väl på massor av långtidsskador, då kan det gå riktigt illa. Hedström i förstafemman, han som inte ska gå fullt pga av skadan, är ju lite oroande.