Blizzard: Vad blir du så upprörd över, Frölunda har en avundsvärt fin organisation och ett riktigt spännande lag. De förstår att hockey är underhållning och arbetar för att leva upp till det. Men sen har du rätt. Frölunda är inte ett NHL lag. Men i fall Timrås organisation har samma "Smalltown boy" attityd som du så har ni snart inte ens ett elitserielag
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men sen har du rätt. Frölunda är inte ett NHL lag. Men i fall Timrås organisation har samma "Smalltown boy" attityd som du så har ni snart inte ens ett elitserielag