1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058495

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Tvåtallar: Jag tycker egentligen inte om att upprepa vad jag skrivit tidigare. Ni har förlorat riktigt bra spelare, Hahl, Regin, Kokko, Koskinen, Lindström och inte ersatt dem med i närheten likvärdiga. Och Hedström har ju visat sig vara ett gigantiskt stolpskott. Det är mitt argument för att ni kommer spela kvalserie denna säsong.

Och visst ser jag fram emot en riktigt spännande hockeyallsvenska i år, men.. vi är starkast i år. Här sticker jag ut käken, men i år går vi upp och sen blir vi kvar med vårt sponsorstöd och i den expansiva region vi finns. Är ganska övertygad att även Leksand tar steget upp i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer