1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058500

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Cartman: Hedström har väl inte på något sätt motsvarat den lön han uppbär hos er (även när han spelat). Och, med en ödmjuk ursäkt för att jag inte är 100% uppdaterad, skulle ni skola om Hedström som är en brunkare till förstecenter???
Hynning, jo, det blir spännande att se om han kommer leverera. Har annars en känsla av att hans nivå är samma som hans moderförening.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.