1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059509

Sv: SCA-Cupen 2008
spud:Nog är det lite generöst måste jag väl säga då det nog stämmer att det inte lär komma lika mycket folk på en match i Gärdehov eller vad nu sundsvallarnas arena heter. Det lär väl speciellt inte göra det då inte sundsvall spelar där. Att man sen kan ta ut lite mer pengar i inträde då det lär skilja en hel del i bekvämlighet (även om jag tycker det finns mycket att önska i e-on) mellan gärdehov och e-on.

Så länge inte timrå tar ut något tycker jag helt klart det är en fin gärning mot en mindre lyckad lottad klubb.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.