1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059645

Sv: SCA-Cupen 2008
Uddan: Det ska väl räknas som godkänt med tanke på att det är träningsmatch, kommer dock bli fler i serien det kan man vara säker på!

Tycker nästa Elitserien ska ta NHL's syn på slagsmål 5 minuter för båda personligen för båda kombatanterna och slåss samma spelare 3 gånger i samma match åker han på matchstraff 3e fighten. Tycker mycket mer om NHL på det att dom tillåter riktigt fysiskt spel(tunga riktiga tacklingar) och slagsmål eftersom det ändå är en del av sporten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.