1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059794

Sv: SCA-Cupen 2008
General_Moisio: Det var det fler som gjorde. Mäkiaho hade inte många passningar rätt heller tex.

Persson hade några riktigt bra defensiva insatser då han läste spelet o resolut klev in o tog pucken vid ett flertal tillfällen, Nä för min del var han en positiv överraskning.

Han kommer att bli riktigt bra men det är ju bara vad jag tror.

F.ö har nr 13 ersatt nr 13!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.