1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 106131

Sv: Spektakel!
Min tur att lägga mig i debatten. Trägen vinner! Kan man säga så?Äntligen så ser det fint ut på tröjan. Jag tycker det ser mycket bra ut.
Men det dära klubbmärket är ju det som jag egentligen retat mig på. Inte bara på tröjan alltså! Symbolen...

AXA som reklam i år är fasiken så symboliskt. Käka gröt!

Surströmmingsreklamen är självklar, men, vilken kult det är egentligen om man tänker efter. Timrå är karaktär. Unikt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.