spud: Kanske samma som Timråkommun hade ute vid Eón,en loge och lite andra fördelar ;-) Du tror inte att Sundsvallskommun skulle kunna tänka sig få ett uppsving genom restauranger m.m när många skulle kunna tänka sig gå ut med kunder i samband med hockeymatch?
Skall förresten testa eran "victory"restaurang när det är första derbyt i oktober,tänker smörja kråset där med min fina tröja på ;-)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kanske samma som Timråkommun hade ute vid Eón,en loge och lite andra fördelar ;-)
Du tror inte att Sundsvallskommun skulle kunna tänka sig få ett uppsving genom restauranger m.m när många skulle kunna tänka sig gå ut med kunder i samband med hockeymatch?
Skall förresten testa eran "victory"restaurang när det är första derbyt i oktober,tänker smörja kråset där med min fina tröja på ;-)