mikenomad: Helt riktigt! Jag kan inte se Timrå IK som ett topplag i Elitserien om några år om inte Arenan följer med i rätt utveckling. D.v.s. att det byggs en ny toppmodern arena i Sundsvall. Arenan blir ju dessutom ett dragplåster för evenemang. (Melodifestivalen, konserter, basket, mm.) Hjärtat för Timrå IK som klubb minskar inte för min del under detta jordeliv även om laget flyttar till Själevad!!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hjärtat för Timrå IK som klubb minskar inte för min del under detta jordeliv även om laget flyttar till Själevad!!!!