mikenomad: Helt riktigt! Jag kan inte se Timrå IK som ett topplag i Elitserien om några år om inte Arenan följer med i rätt utveckling. D.v.s. att det byggs en ny toppmodern arena i Sundsvall. Arenan blir ju dessutom ett dragplåster för evenemang. (Melodifestivalen, konserter, basket, mm.) Hjärtat för Timrå IK som klubb minskar inte för min del under detta jordeliv även om laget flyttar till Själevad!!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hjärtat för Timrå IK som klubb minskar inte för min del under detta jordeliv även om laget flyttar till Själevad!!!!