Anonymous: Ja... Djurgårdens problem har ju alltid varit att de inte spelar sina matcher i Sundsvall. I Sundsvall finns ju alla möjligheter. Där får man gratis bananer och fotmassage i paus. Solen skiner alltid och ölen är gratis. Kanske Djurgården och Timrå kan dela på den nya arenan i hamnen? Det skulle verkligen vara ett lyft för Djurgården att komma till en stad där den mänskliga evolutionen verkligen står på topp. Ingen har sämre IQ än 200 och alla träffas och avnjuter en bordeaux eller en kopp latte i den gemytliga loungen strax innan nedsläpp. Allt är givetvis gratis för folk skiter bokstavligen pengar. Sedan när matchen börjar glider vi alla ner i varsin fåtölj av miljövänlig skinnimitation och trycker på knappen för att få chips och öl via dropp rakt in i blodet. Kokosnötterna är mogna och alla har en varsin hundvalp att gulla med om matchen skulle bli för tråkig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ohh.... what a wonderful world.
Sorry... kunde inte hålla mej.