dr-nix: Jag snackar mycket skit grabben, så jag hoppas du har en stor låda att stoppa allt i, för det blir mycket skitsnack i vinter gosse.
Sen hoppas jag att du förstår att det där inlägget inte var det mest vetenskapliga jag skrivit. Det är många fakta i mitt förra inlägg som inte skulle hålla för en vetenskaplig granskning. Så jag ber er bröder och systrar ta inte allt så allvarligt att ni skiter på er.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen hoppas jag att du förstår att det där inlägget inte var det mest vetenskapliga jag skrivit. Det är många fakta i mitt förra inlägg som inte skulle hålla för en vetenskaplig granskning. Så jag ber er bröder och systrar ta inte allt så allvarligt att ni skiter på er.