Absolut att Timrås framtid finns i Sundsvall. där dom är nu så kommer det bara hålla några år innan man inte längre har råd med de där spelarna som Förlunda osv kommer ha råd med. Mitt enda frågetecken är vad som skulle hända med E.on? ska timrå ha sveriges största junior arena eller?:P
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mitt enda frågetecken är vad som skulle hända med E.on? ska timrå ha sveriges största junior arena eller?:P