De verkar vara många som tycker att arenan ska ligga i timrå...... De tycker jag är lite knepigt då dagens arena inte ens ligger i timrå utan i SÖRBERGE! de ståpr ju klart och tydligt på adressen dit att den ligger i SÖRBERGE!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
De verkar vara många som tycker att arenan ska ligga i timrå......
De tycker jag är lite knepigt då dagens arena inte ens ligger i timrå utan i SÖRBERGE! de ståpr ju klart och tydligt på adressen dit att den ligger i SÖRBERGE!
SÅ Sluta med att den ska vara kvar i timrå.
Hur kan ni vilja ha kvar nå ni inte ens har?