General_Moisio: Men v a r f ö r måste dom spela i Timrå kommun?
Finns pengarna här - nej. Kommer de flesta besökarna härifrån - nej. Finns marginalåskådarna här -nej (isf hade dom redan sett till att det var fullsatt).
Så varför vara kvar; bara för att namnet är lika? Herregud, då skulle väl AIK spela sina matcher ute i Solna.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Finns pengarna här - nej.
Kommer de flesta besökarna härifrån - nej.
Finns marginalåskådarna här -nej (isf hade dom redan sett till att det var fullsatt).
Så varför vara kvar; bara för att namnet är lika?
Herregud, då skulle väl AIK spela sina matcher ute i Solna.