frumarie: "Jag kommer inte heller att åka till sundsvall o kolla på hockey. Hur många i supporterklubben är egentligen från sundsvall? Nån som har koll på det..10-15%kanske. Jag tror tvärtom att det kommer mindre folk på matcherna om laget flyttar."
Varför är man med i supporter klubben om man inte kan åka några kilometer extra ? Dumaste jag hört!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hur många i supporterklubben är egentligen från sundsvall?
Nån som har koll på det..10-15%kanske.
Jag tror tvärtom att det kommer mindre folk på matcherna om laget flyttar."
Varför är man med i supporter klubben om man inte kan åka några kilometer extra ? Dumaste jag hört!